Home Archive Tags Bookmarks Writing friends

Brooke Michelle

29 years old from USA


The latest comments that Brooke Michelle has written.

Warm Rain Of Life Corrupted

2010-09-15
I really like this poem liz u did grate on writing it


Dare'th Stop This Weird Muse [Rubaiyat]

2008-12-31
thats good Liz!

havn't talked to you in ever

hope u still remember me!!


Thinking of the future

2007-01-18
AWWWW!!!!:D SO SO SWEET!!!


Here I Sit Needing You

2007-01-13
THIS ES A RELLE GOOD PICE OF WORK SISSY!! LOL TO HYPER TO GIVE A CRAP LOL SO.... GOOD!!! LOL I HAV NO IDEA WAT TO PUT HERE LOL:d LOL


Online Missing In Action

2007-01-09
AWWWWWWWWWW!!! is this 4 thomas??? lol j/w :D


Divorce

2007-01-04
Hey, i hear yelling every night i know how you felt/feel.just think pain without love happiness without love thats wat i think well i g2g


****(WITH OR WITH OUT YOU)****

2007-01-04
Hey Chris i relle like how you used the feelings. u should make some poems that make us the people on Poetbay think this one made me think just alittle to much. but i relle like it. and thank you for putting your poems up here on Poetbay i would love to read more of your poems. and i think i will...

Love
The
Unwriten


Closing the book

2007-01-04
Ariel i relle like this poem it makes me think bout my fariy tale but i dont think i will ever have one that will end happily i dont think anyone will. i relle do love this poem i think i am going to bookmark it!!
luvs yas sis

Love
The
Unwriten


This Path ~4th and Final Revision~

2007-01-03
this was relle good to read... i loved it!!

Love
The
Uwriten


What Kind of A Guy Are You?

2007-01-02
Mitzi i think we all hav done this some with gurl and some with guys.*and i am not thinking bout thomas!!* lol i am thinking bout adam.

Love
The
Unwriten


When....

2007-01-02
OMBUG!!! Mitzi i love it!! made me think bout adam. idk y tho... Says*freak-y*

well keep up the good work sissy!!

Love
The
Unwriten


Sweetest

2007-01-02
Chris word os wisdom or however you spell it... never live in the past always live today never yesterday. live in the year 2007!! not 2006


Love
The
Unwriten


My mind

2006-12-28
never belive wat other ppl tell u chris go with what ur heart says not ne one else well i lulab peace outtie!!


a little to late

2006-12-20
Hey Ariels Mom This Is A Really Good Peace Of Work I Really Liked It


God Plz Help Me.

2006-12-20
omg u all that commented this poem and u said the god would always be there u was right my ex bf asked me back out:D



~!*The Writer, BrookeMichelle108*!~


Un shown

2006-12-20
Ariel I Relle Do Like This Poem It Is Relle Good!!

I Also got Ta Tell Ya Something Your gunna Flip Out:D

Luvs Yas Sis,
BrookeMichelle


The Fallacy of Men

2006-12-19
For Once I Kbow Wat To Say Bout Someone elses Poem I Know Someone Like This I think Lol But I Love This Poem *favs*

~!*BrookeMichelle*!~


To My Friends/sisters Ariel Mitzi and Shelbie

2006-12-19
sorry ppl itz One not obe


When Your

2006-12-19
Mitzi That Is Really Good. You Can Write a Poem Like A Pro.

Luvs Yas Sis.


But you were just here...

2006-12-07
Awww! Ariel That Is So Beautiful!! I Love IT!!!!!!!!!!!!!!
Well Itz Sad.
That Brung Tears To My Eyes.


Brooke

2006-12-05
Awww!!:'( Made Me Cry!! Made Me Feel Like Someone. WEll Ariel You Do To...lol Luv Yas Both




Ur Sis Brooke!


Cutting

2006-12-05
Hey Ariel Who Is You Friend???


Baby where are you?

2006-12-04
Awwww! I Makes MeWanna Cry!! So So Good!! Well Good Luck On Tha Poems.They Are Good.


Baby where are you?

2006-12-04
Awwww! I Makes MeWanna Cry!! So So Good!! Well Good Luck On Tha Poems.They Are Good.


I'm up in heaven now

2006-12-04
OMG!!! Ariel I Love Youe Poems!! Made Me Think Of My Brother A Littlle. But Love It!!



Love Always/Your Sis

Brooke


For My Babe

2006-11-14
Chris that is so sweet u should put somemore poems up i know u can write poems good



P3@c3 out!!

Brooke


Murderer You Are

2006-10-20
i love you poem itz awsome!! love it!


love, me!